Навколо світу за 19 днів

Здається, зараз вже нікого не здивуєш мотокругосветкой Здається, зараз вже нікого не здивуєш мотокругосветкой. це раніше , Коли дороги були гірші, а техніка поломучее, таку подорож було подвигом, а зараз все просто, були б гроші і час - кажеш собі сидячи в теплій кімнаті на дивані перед комп'ютером.

Насправді, така подорож завжди буде подвигом. Навіть якщо йде підготовлена ​​зоряна команда з потужною підтримкою , Неприємності неминучі. Що вже говорити про одиночках. Ось наприклад, молдавський Філософ , Який стягує посеред монгольсікіх степів розсічений при падінні губу скріпкою, висмикнутою з атласу, або відганяє грабіжників мачете, яким вони розсікли йому обличчя і яке він зміг у них відняти. або Володимир Олексійович Ярец , Глухонімий байкер, що об'їхав весь світ - він, здається, взагалі не збирається зупинятися.

Я давно мрію про кругосветке. Не знаю, чи вийде коли-небудь - роки беруть своє, а турбот все більше. Але до чого ж приємно почитати про людей, які все-таки зробили це. Ось я і вирішив перевести звіт про рекордну кругосветке Кевіна Сандерса і його дружини Джулії. Кевін - власник і інструктор мотошколи в Уельсі та фірми GlobeBusters, що спеціалізується на мототуризм. Їхали вони на BMW R1150GS.

Отже, слово Кевіну Сандерсу.

У 2002 році ми розтрощили рекорд книги Гіннеса за мотокругосветке, поліпшивши його відразу на 12,5 днів. Ми об'їхали Землю за 19,5 днів, подолавши 19 461 милю тобто в середньому ми проходили 1000 миль в день.

Одночасно ми на 1 годину 50 хвилин поліпшили і рекордну автомобільну навколосвітню подорож. Це більш значуще досягнення, адже в тому автомобілі було два водія, які змінювали один одного. На даний момент ми найшвидші сухопутні кругосветчікі в світі.

У нас не було спонсорів, супроводу на маршруті і групи підтримки. Все, від початку до кінця, ми спланували, підготували і виконали самі.

Нам часто задавали питання, що починаються зі слів «а що, якщо ...». Ми незмінно відповідали, що метою нашої підготовки було виключення всіх можливих «якщо». Починаючи від підготовки техніки та персональних тренувань і закінчуючи ретельним підбором мінімальної кількості багатофункціональної екіпіровки, все було присвячено одній меті - довести, що мотоцикліст з пасажиром може значно поліпшити світовий рекорд, що простояв багато років.

Другий за популярністю питання було про гроші. Що ж, коли ми зрозуміли, що спонсорів знайти не вдасться, ми заклали нашу квартиру. Довгі ночі, проведені над картами дозволили нам максимально скоротити витрати.

Головне досягнення? Ми вгамували пристрасть до подорожей, пережили дивну пригоду і зміцнили нашу команду. Ми зробили те, у що вірили і про що мріяли.

Правила книги Гінесса

Якби мова йшла тільки про водіння, подорож далося б набагато легше. Нам же довелося документувати маршрут у відповідності зі строгими правилами книги Гіннесса. Документи - найголовніше. Не зміг довести Гіннесса, що пройшов маршрут, все - немає рекорду. Втратив документи посеред шляху - можеш повертатися назад, рекорд не визнають.

Правила такі:

• Мінімум 18 000 миль за кермом.
  • Мінімум 24 900 миль загальна протяжність маршруту.
  • Подорож в одному напрямку
  • Відвідування двох діаметрально протилежних точок на глобусі
  • Час перельотів не рахується.
  • Маршрут повинен бути затверджений Гіннесом до старту.
  • Порушення ПДР заборонені. (очевидно, що перш за все мається на увазі дотримання обмежень швидкості - Frank)
  • Ведення докладного журналу: фіксація кожної зупинки в форматі місце / дата / час / пробіг, на кожному старті фіксація дати і часу.
  • Крім журналу, необхідний фото- і відеозвіт про подорож.
  • Два свідка кожні день розписом запевняють журнал.
  • Два офіційних особи перевіряють всі матеріали перед їх відправкою в Гіннес.
Відрізок 1: Франція і Італія

Від Calais до Brindisi, +1671 миля, 27 годин 20 хвилин

Перший відрізок ми планували пройти без зупинок, нам хотілося записати в свій актив побільше миль, до того, як ми зануримося на паром від Brindisi до Igoumenitsa. Всю дорогу ми їхали по магістралях, трохи нуднувато, зате ми виконали свій план на стартовий відрізок.

Франція і Італія. З Сalais ми виїхали 11 травня 2002 року о 8:00. Якщо не брати до уваги півгодинного забуття на лавочці біля якоїсь заправки, шлях був пройдений без сну. Особливо важкими виявилися раннього-ранку.

Відрізок 2: Греція, Туреччина, Іран, ОАЕ

Від Igoumenitsa до Dubai, 3519 миль, 4 дня, 11 годин 40 хвилин.

Найважчий відрізок. У процесі підготовки ми не забиралися далі іранського кордону, так що Іран був для нас абсолютно незнайомій країною. Він виявився дуже жарким, в результаті нам було потрібно більше зупинок для пиття і відпочинку. В цілому країна виявилася дуже безпечною, а люди надзвичайно гостинними.

Греція. Дуже повільна країна. Багато дорожніх робіт. Вузькі дороги в'ються через села. Пройшли 313 миль за 5 годин.

Пройшли 313 миль за 5 годин

Туреччина. Кордон ми перетнули всього за 10 хвилин, завдяки допомозі хлопців з Turkish OMM Bike Club , Які проводили нас до Стамбула.

Перетин Босфору підняло настрій - ми в'їжджаємо в Азію і вже випереджаємо графік попереднього рекорду на 4 дні.

Східна Туреччина. За Анкарою місцевість стає складною. Великі міста трапляються рідко, між ними можна зустріти тільки села з глинобитних будинків з солом'яними дахами. Ну або промзони з вогкою селищами.

Дорога проходить по горах, вона покрита снігом і льодом, в повітрі висить туман - не найкращі умови для мототуризму.

Північний Іран. Перший же містечко дав зрозуміти, що нас чекає в цій країні. Все всіх підрізають, ніхто не користується поворотниками, ніхто не дивиться на всі боки на перехресті. Зате бензин по 3 пенси за літр.

На кожній зупинці ми збирали натовп - BMW не часто побачиш в Ірані. Схоже, мотоцикли об'ємом більше 250-ти кубів давно заборонені тут законом.

Південний Іран. Місцевість перетворилася в пустелю з рідкісною рослинністю. Плоска дорога, мерехтіння нагрітого повітря, колючий трава і безплідні різнокольорові гори на тлі яскравого біло-блакитного неба.

Температура піднялася до 45 градусів. Ніякої тіні. Думали, що підсмажити заживо. Зате траплялися кумедні знаки.

Бендер-Аббас. Нарешті прибули в Аббас. Перетнули Перську затоку на поромі, побудованому в Японії 1959 році і подарованому кілька років тому Ірану.

ОАЕ. Ми прибули в Sharjah близько восьмої ранку, але виїхали з території порту тільки в середині дня, все через помилки, допущеної якимось клерком в одному з наших документів.

Потім всього 30 миль і ми в вантажному аеропорту Дубая, у терміналу Cathay Pacific. Там вже все було готово, щоб доставити нас разом з мотоциклом до Австралії.

Відрізок 3: Австралія

Від Perth до Sydney через Alice Springs, 5080 миль, 4 дня, 15 годин 21 хвилина.

Австралія це рай далекобійника - довгі перегони по порожніх і прямим дорогам. Приголомшливий простір. Багато миль ми пройшли вночі, і придорожні закусочні траплялися нам якраз в потрібний час. Австралійський відрізок поліпшив нам статистику, як ніякий інший.

Західна Австралія. Ми зробили перше на маршруті ТО в фірмі Munich Motorcycles і вирушили в Port Hedland по Great Northern Highway .

Вперше побачили австралійську фуру - чотири причепа, навантажених худобою, паливом, верблюдами і іншим, розтягнулися на 53,5 метра.

Північні Території, Австралія. Мрія мотоцикліста. Довгі прямі порожні дороги без обмежень швидкості. Здавалося б, краще місце для перевірки максималки.

Але немає! Тисячі кенгуру, ему, орлів і корів вважають, що дорога - це найкраще місце для зустрічі один з одним. Будете там їхати - НЕ женіть.

Австралія. Ми завершили Австралійський відрізок в Sydney, проїхавши через Alice Springs і Broken Hill.

Найдовший перегін був 22-й годині. О 4 ранку ми виїхали з Glendambo, розташованого в центрі заповідника, і прибутку в Sydney о 2 годині ночі, пройшовши 1230 миль.

Відрізок 4: Нова Зеландія

Від Christburch до Auckland, 650 миль, 14 годин 59 хвилин.

Нам довелося відвідати Нову Зеландію, тому що в Wellington розташована діаметрально протилежна точка нашого маршруту. Була зима, дорога йшла через маленькі містечка, всюди виднілася дорожня поліція. В результаті, відрізок вийшов навіть повільніше іранського.

Нова Зеландія. Ще одне ТО в фірмі European Motorcycles, розташованої в Picton. Звідти на поромі в Wellington, щоб закрити діаметральну точку, а потім сирий і холодний перегін до Auckland.

Найкраще на маршруті - вулкани, видимі з Desert Road між Waiouru і Turangi.

Відрізок 5: Аляска, Канада, США, Мексика

Від Anchorage до Miami через Torreon (Мексика), 6777 миль, 7 днів, 3 години 55 хвилин.

Через довгий перельоту з Auckland, джетлага і проблем з ввезенням мотоцикла в США, ми вийшли на маршрут вже стомлені. В додаток, Alaskan Highway прокладений по таким красивих місцях, що майже неможливо було опиратися бажанню все кинути і пожити в який-небудь соснової хатині. Довелося напружити всю свою волю, щоб продовжити маршрут.